Tovar zakúpený v našom obchode môžete vrátiť do 21 dní
Na zjednodušenie procesu vrátenia môžete použiť možnosť vygenerovať formulár na vrátenie, ktorý je k dispozícii dvoma spôsobmi:
- v detaile objednávky po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu (moje objednávky -> detail objednávky)
- kliknúť na odkaz na sledovanie stavu objednávky, ktorý sa nachádza v e-maile s potvrdením objednávky (funkčné aj pre zákazníkov bez registrácie)
V podrobnostiach objednávky potom môžete vybrať položky, ktoré chcete vrátiť, zo zakúpených položiek a jednoducho vygenerovať formulár na vrátenie.
Ak radšej vyplníte formulár ručne, môžete si stiahnuť prázdny formulár na adrese https://www.skoda-diely.sk/docs/odstoupeni-od-smlouvy.pdf.
Vyplnený formulár pošlite e-mailom na adresu reklamacie@skoda-diely.sk alebo ho pripojte k vráteniu tovaru..
Ak máte záujem o výmenu za iný tovar, uveďte túto informáciu do poznámky vo formulári.
Potom môžete tovar s vyplneným formulárom poslať alebo osobne priniesť na našu adresu:
Škoda-diely.sk
Borská 3040/47a
30100 Plzeň
Česká republika
Bez ohľadu na zvolenú formu prepravy je dôležité, aby tovar dorazil priamo na našu adresu, zásielky doručené na poštu/depo/doručovacie miesta nebudú vyzdvihnuté.
Upozorňujeme, že zásielky zaslané na dobierku nebudú akceptované, suma za tovar bude po kontrole vrátená na vašu kreditnú kartu/bankový účet.
Úplné podmienky odstúpenia od zmluvy nájdete v našich obchodných podmienkach.
Ak tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nie je funkčný alebo má akékoľvek chyby, postupujte takto.
Vytlačte a vyplňte formulár sťažnosti, ktorý nájdete na adrese https://www.skoda-diely.sk/docs/reklamacny-formular-sk.pdf.
Ak reklamujete elektronický komponent vozidla, oceníme priloženie diagnostickej správy, ktorá tiež urýchli riešenie reklamácie.
Tovar pošlite alebo inak doručte späť na našu adresu spolu s reklamačným formulárom:
Škoda-diely.sk
Borská 3040/47a
30100 Plzeň
Česká republika
Bez ohľadu na zvolenú formu prepravy je dôležité, aby tovar dorazil priamo na našu adresu, zásielky doručené na poštu/depo/doručovacie miesta nebudú vyzdvihnuté.
Hneď ako tovar prijmeme na reklamačné riadenie, zašleme vám e-mailom reklamačný protokol.
Ďalšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.