Spojka 1.3, 1.3MPI LUK | Škoda-diely.sk
- 201 011
- 047 141 001
spojková sada bez zotrvačníka, pre vozidlá s motorizáciou 1.3 (vrátane 1.3MPI), obsah tejto trojdielnej spojkovej sady: lamela spojky, prítlačný tanier spojky, spojkové ložisko
Je tento diel vhodný pre môj typ vozidla? [+]
Objem | Výkon | Kód | Rok |
1.3 | 40kW/54PS karburátorový motor Ecotronic s řízeným katalyzátorem | 40* | 10/1990 → 07/1995 |
1.3 | 42kW/57PS karburátorový motor s neřízeným katalyzátorem | 42* | 01/1991 → 12/1993 |
1.3 | 43kW/58PS karburátorový motor bez katalyzátoru | 43* | 01/1989 → 07/1995 |
1.3 | 46kW/63PS karburátorový motor bez katalyzátoru | 46* | 08/1987 → 07/1991 |
1.3 | 50kW/68PS motor Monomotronic s řízeným katalyzátorem | 50* | 01/1993 → 07/1995 |
1.3 | 50kW/68PS karburátorový motor bez katalyzátoru | 50* | 03/1993 → 09/1994 |
Objem | Výkon | Kód | Rok |
1.3 | 40kW/54PS | 40* | 10/1994 → 07/1996 |
1.3 MPI | 40kW/54PS | AMG | 08/1996 → 12/1997 |
1.3 MPI | 40kW/54PS | AMG | 01/1998 → 08/2001 |
1.3 | 43kW/58PS | 43* | 10/1994 → 07/1996 |
1.3 | 43kW/58PS | AMJ | 08/1996 → 08/2001 |
1.3 | 50kW/68PS | 50* | 10/1994 → 07/1996 |
1.3 MPI | 50kW/68PS | AMH | 08/1996 → 12/1997 |
1.3 MPI | 50kW/68PS | AMH | 01/1998 → 08/2001 |
Informácie o výrobcovi [+]
Informácie o spoločnosti LUK
Spoločnosť Luk bola založená v roku 1965 v Nemecku a v súčasnej dobe je vývojovým partnerom a dodávateľom originálnych dielov pre drvivú väčšinu výrobcov osobných automobilov.
Vyrába v 17 závodoch v Nemecku, Francúzsku, Veľkej Británii, Maďarsku, Brazílii, Mexiku, Indii, Číne, Kórei, Juhoafrickej republike a USA.
Každé štvrté auto na svete, je priamo vo výrobe vybavené práve spojkou značky LuK. Spoločnosť zamestnáva vyše 9.000 pracovníkov a vyrobí ročne cez 15 miliónov spojok pre osobné vozidlá a 6 miliónov dvojhmotových zotrvačníkov.
Za dobu svojej existencie spoločnosť patentovala viac ako 1000 technických riešení a vynálezov, čo ju potvrdzuje ako jedného z lídrov v oblasti spojkových systémov. Jedným z príkladov patentu spoločnosti je dvojhmotový zotrvačník alebo komponenty pre CVT prevodovky. Všetky inovatívne technológie LuK prispievajú k úspore energií, paliva a zvýšenie jazdného komfortu.
LuK je používa ako originálny diel vo výrobe u vozidiel Audi, Škoda, Seat, Volkswagen, Alfa Romeo, BMW, Citroën, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, Chevrolet, Honda, Hyundai, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Toyota alebo Volvo.