shop roku

Kĺb polosi vnútorný SKF

Číslo dielu podľa Škoda:
  • 1K0 498 103 L
  • 1K0 498 103 C
  • 1K0 498 103 CX
  • 1K0 498 103 C XXX
  • 1K0 498 103 J
  • 1K0 498 103 JX
  • 1K0 498 103 LX
TIP: Viete, že teraz môžete vyhľadávať diely podľa VIN? Stačí sa zaregistrovať alebo prihlásiť potom pridať svoje vozidlo do Vašej virtuálnej garáže.

Synchrónny vnútorný kĺb pre polos, pre vozidlá so 6-stupňovou automatickou prevodovkou a motorizáciou 1.6MPI 75kW, 1.6 16V 77kW, 1.6FSI 85kW, 1.8TSI 112kW, 2.0FSI 110kW.

Je tento diel vhodný pre môj typ vozidla? [+]

Diel je vhodný pre Škoda Fabia 4 s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.6 MPI81kW/110PSDWYA11/2021 →
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyKĺby poloosiVnútorné kĺb poloosi (synchrónny)
Diel je vhodný pre Škoda Kamiq s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.6 MPI81kW/110PS NCZCWVA05/2019 → 11/2021
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyKĺby poloosiVnútorné kĺb poloosi (synchrónny)
Diel je vhodný pre Škoda Scala s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.6 MPI81kW/110PS NCZCWVA02/2019 → 11/2021
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyKĺby poloosiVnútorné kĺb poloosi (synchrónny)
Diel je vhodný pre Škoda Octavia 3 s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.6 MPI81kW/110PS NCZCWVA01/2014 → 01/2017
1.6 MPI81kW/110PS NCZCWVA02/2017 → 09/2020
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyKĺby poloosiVnútorné kĺb poloosi (synchrónny)
Diel je vhodný pre Škoda Roomster s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.6 16V77kW/105PSBTS05/2006 → 05/2015
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyKĺby poloosiVnútorné kĺb poloosi (synchrónny)
Diel je vhodný pre Škoda Yeti s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.6 MPI81kW/110PS NCZCWVA11/2013 → 08/2017
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyKĺby poloosiVnútorné kĺb poloosi (synchrónny)
Diel je vhodný pre Škoda Superb 2 s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.8 TSI112kW/152PSCDAB03/2009 → 05/2015
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyKĺby poloosiVnútorné kĺb poloosi (synchrónny)
Diel je vhodný pre Škoda Octavia 2 s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.6 MPI75kW/102PSBGU05/2004 → 10/2008
1.6 MPI75kW/102PSBSE05/2004 → 10/2008
1.6 MPI75kW/102PSBSE11/2008 → 06/2013
1.6 MPI75kW/102PSBSF05/2004 → 10/2008
1.6 MPI75kW/102PSBSF11/2008 → 06/2013
1.6 FSI85kW/115PSBLF02/2004 → 10/2008
1.8 TSI112kW/152PSCDAB03/2009 → 06/2013
2.0 FSI110kW/150PSBLR11/2004 → 10/2008
2.0 FSI110kW/150PSBLY11/2004 → 10/2008
2.0 FSI110kW/150PS 4x4BVX11/2004 → 10/2008
2.0 FSI110kW/150PSBVY11/2004 → 10/2008
2.0 FSI110kW/150PSBVZ11/2004 → 10/2008
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyKĺby poloosiVnútorné kĺb poloosi (synchrónny)
Diel je vhodný pre Škoda Fabia 2 s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.6 16V77kW/105PSBTS04/2007 → 12/2014
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyKĺby poloosiVnútorné kĺb poloosi (synchrónny)
×


Informácie o výrobcovi [+]


Informácie o spoločnosti SKF

Spoločnosť SKF, jej špecializáciou sú najmä ložiská, už viac ako deväťdesiat rokov dodáva svoj sortiment špičkovo kvalitných dielov do prvovýroby výrobcom automobilov po celom svete ako sú napr. Citroën, Peugeot, Škoda, Volvo a mnoho ďalších.

SKF technicky spolupracuje s Ferrari F1 už od roku 1947. Ide o najdlhšie trvajúci spolupráci vo Formuli 1. Súčasný monopost Ferrari F1 obsahuje 150 dielov od SKF. V súčasnej dobe cez 80 miliónov osobných a ľahkých úžitkových áut jazdí na ložiskách SKF.

https://www.skf.com/group/splash/index.html

×

Varianta dielu: SKF (Švédsko)
SKLADOM 2 ks, pri objednaní do 16:30 odošleme ešte dnes.
Tovar by Vám mal byť doručený najneskôr do dvoch pracovných dní, teda do utorka 26.11.2024.
71,06  vr. DPH 59,21 € bez DPH

Otázka na produkt Kĺb polosi vnútorný


Pridať príspevok

Späť na obsah ⇑